תנו לילדים
לשחק בטבעיות
צעצועים וחומרי יצירה ברוח האנתרופוסופיה
קולקציה לפי גיל

על עומר
בעומר מאמינים שסביבת הגידול של הילד חשובה להתפתחותו, תוך חשיבה על איכות הסביבה, ובמטרה לעודד סביבה איכותית ומזינה לילד לגדול בה וליצור בה. ילדים צעירים צריכים לשחק. הם זקוקים לצעצועים בעלי קווי מתאר פשוטים, המגרים את הדמיון ומאפשרים לאימפולס היצירה שלהם להתפתח ולקבל ביטוי מתוך עולמם הפנימי. היצירתיות שהילדים מביאים למשחק יוצרת בסיס לעבודה ולחשיבה היצירתית שלהם בבגרותם. "המטרה האמיתית של אומנות היא אינה יצירת פריטים יפים. זהו אמצעי לאדם לחקור את העולם ולמצוא בו את מקומו וביטויו האישי." (פול אוסטר)
המשיכו לקרואהמותגים שלנו
לכל המותגים
החינוך האנתרופוסופי
שיטת חינוך ולדורף גובשה בתחילת המאה ה20 על ידי המחנך, הפילוסוף והוגה הדעות, רודולף שטיינר (1861- 1925).
בית הספר הראשון ברוח זו הוקם בעיר שטוטגרט שבגרמניה, בעקבות פנייתו של מנהל מפעל "ולדורף אסטוריה" לרודולף שטיינר, להקים לילדי הפועלים במפעל שלו, בית ספר ברוח רעיונותיו.
מאז התפשטה שיטת חינוך ולדורף ברחבי העולם וכיום קיימים מאות בתי ספר בעשרות מדינות, המלמדים ומחנכים בשיטה זו. בתי הספר ולדורף ידועים גם בשם בתי ספר אנתרופוסופיים.
הערכים של עומר

איכות

חקר

משחק חופשי

חומרים טבעיים

יצירה